Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Etkinlik ve Duyurular
Trabzon’a ilk teknolojik yatırım Turkcell Global Bilgi’den
Turkcell Global Bilgi Karadeniz’deki 3. çağrı merkezini Trabzon’da açtı

Turkcell Global Bilgi, Karabük ve Artvin’den sonra Karadeniz Bölgesi yatırımlarına Trabzon ile devam ediyor. Turkcell Global Bilgi’nin 500 kişiye istihdam sağladığı yeni yatırımı Trabzon Çağrı Merkezi,  Turkcell bireysel müşterilerine hizmet veriyor. 

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, öncülük ettiği Anadolu yatırımlarına bir yenisini daha ekleyerek ülke istihdamına katkı sağlamaya devam ediyor. Karabük ve Artvin çağrı merkezlerinden sonra Karadeniz Bölgesi yatırımlarına Trabzon’la devam eden Turkcell Global Bilgi, bu yatırımı ile toplam 500 kişi istihdam ediyor. Trabzon’a yapılan ilk teknolojik yatırım olma özelliğine de sahip olan çağrı merkezinde, Turkcell bireysel müşterilerine hizmet sunuluyor.

Yeni çağrı merkezinin resmi açılışı, 31 Mart Pazar günü, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, Ak Parti Trabzon Milletvekili Faruk Nafiz Özak, Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan’ın katılımıyla gerçekleşti. 



Ciliv: "Gençlerimize istihdam yaratmayı en büyük sosyal sorumluluğumuz olarak görüyoruz” 
Yerel yönetimin, halkın ve basının yoğun ilgisiyle açılan çağrı merkezinin açılış töreninde konuşan Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, iyi niyetle ve büyük bir gayretle Türkiye’ye teknoloji yatırımı yapmaya devam ettiklerini söyledi. İnsanların ve kurumların hayatında teknolojiyle ve sunulan hizmetle fark yarattıklarını söyleyen Süreyya Ciliv, "Doğuya ilk büyük teknoloji yatırımını Erzurum ve Diyarbakır çağrı merkezlerimizle yaptık. Bugün yurt içinde 15, yurt dışında ise 5 olmak üzere toplam 20 çağrı merkezimizle müşterilerimize en iyiyi sunma çabasındayız. Karadeniz Bölgesi’ne Karabük ve Artvin’den sonra açtığımız Trabzon çağrı merkezimiz ile Anadolu’daki yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Şirket olarak gençlerimize istihdam yaratmayı en büyük sosyal sorumluluğumuz olarak görüyor, yeni çağrı merkezimizin Trabzon halkına hayırlı olmasını diliyorum” dedi.

Çalışanların yüzde 69’u kadın 
Aylık ortalama 2 milyon dakika görüşmenin yapıldığı ve 555 bin çağrının karşılandığı Trabzon Çağrı Merkezi’nde çalışanların yaş ortalaması 25, yüzde 69’u ise kadın Bu oran, yüzde 22’lerde seyreden kadın istihdamı ile dünya ülkeleri arasında son sıralarda yer alan Türkiye için çok önemli bir oran teşkil ediyor. Çağrı merkezi çalışanlarının  % 31’i lisans, % 64’ü önlisans, % 5’i de lise mezunlarından oluşuyor.